280109

Vilken lycka! Efter två-tre månader i dödsriket så lever min dator igen! Jag trodde inte att vi skulle lyckas..det var inte lätt!
Men experten Kim Bäck klarade det:) tack älskling!
Skönt att ha en egen dator när han sitter och spelar sina tuffa spel på sin dator.

Snart är det helg..händer inte roligt denna helg för jag ska jobba. Men nästa helg fyller jag år så då blir det bowling och middag mm..tårtkalas också:)
Men sjävla festen blir fredag den 13:e (hjälp!). Vi är tre stycken som fyller år nästan samtidigt så det blir trippelkalas här hos mig. Ruuligt!

Skulle ju vara roligt att lägga upp lite bilder å så men tyvärr så var det någon schysst människa som tyckte att min kamera tillhörde honom/henne på nyårsafton så nu är man utan kamera igen. Och eftersom jag inte hade någon dator kunde jag inte spara bilderna någonstans så alla roliga bilder är borta. Ibland blir man så less på folk..köp egna grejer för fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det mer som fyller år? :O

2009-02-12 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback