Premiärbad

Nyss hemkommen från premiärdoppet. Det var inte den underbara upplevelse som jag hade förväntat mig kan jag säga. Låg hemma i soffan och svettades och kom på den geniala idén att skicka iväg ett sms till martin.
"ska vi bada?" dumt nog svarade han "JAA!!".
Det var så jävla kallt så till och med en isbjörn simmade förbi och frös. Han sa "jag sticker till svalbard, det är det iallafall varmt". Det borde undefär beskriva värmen i vattnet.
Men vi lyckades ju ta oss i vattnet och doppa hela kroppen så lite stolta borde vi få vara över vår prestation.:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart att du också ska med till sundsvall någongång :)

Postat av: Elin

Klart att du också ska med till sundsvall någongång :)

2008-06-02 @ 19:30:29
URL: http://nil3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback