Finväder på beställning

heej!
Tänk att jag hade räknat med snöstorm idag eftersom jag är ledig och har massa roliga planer, men solen skiner minnsan! Nu när jag har skrivit det så lär det väl dra ihop sig sen och börja regna eller något..aja det må ju vara hänt då!
Idag vankas det kubbspelning och alkoholintagande. Sen ska vi på multi challenge och röja. Svinigt roligt kommer det bli. Tror vi är ungefär 20 personer som ska dit.
Mitt lag består av min förträffliga mor, min niggah daddy, lillebror och mumsiga M.
Om M nu tar sig upp ur sängen vill säga..vissa var inte så nyktra igår och kanske spydde som aldrig förr när han kom hem. Ska gå in och ge han en grogg nu och se om han piggnar till, kommer antagligen få ett slag men det är det värt :)
Nu ska jag äta frukost och ladda, samt prata taktik med chriss.
Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback