Fanskaps-idioter-jag-hatar-er

Tydligen är det heeeeeeelt omöjligt att få sova en natt utan avbrott. En tämligen speciell idiot ringde säkert 20 ggr fast jag sa åt han å sluta ringa för att jag skulle sova..vissa förstår bara inte svenska. Haha det var ganska roligt..den första idioten ringde ju en miljard gånger så jag var skit förbannad, jag slutade kolla vem det var som ringde, jag bara svarade och sa att han skulle ge fan i att ringa. Det skulle jag inte ha gjort..det ringde igen och jag svarade " men va fan kan du sluta ringa dig jävla idiot!" Då hör man en röst som inte ska vara där i telefonen..jag blir skitförvirrad och inser sen att det är äckel lill anton som ringer..haha han blev lite paff när jag var så otrevlig..fast han förtjänar inte bättre!

jag tycker min älskling ska komma hem nu så jag får sova gott på natten, saknar han micket micket.
Imorgon ska vi iallafall åka och bada på storsjöbadet..mysigt :)
Nu ska jag surpla i mig min fil och sen vandra iväg till jobbet..

hedda!

Kommentarer
Postat av: elin

Lilla rara therese! Ska vi inte ha kräftkalas nån gång?! .. PUSSEN Å KRAMEN <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback