Tvättidstjuven

Det är världens gråaste himmel ute..molnen är tunga och det ser ut som dom ligger på hustaken inne i stan..deprimerande eller mysigt? Det hade kunnat vart mysigt om min älskade Magnus hade legat inne med mig idag och tittat på film..men eftersom båda två måste jobba så måste jag nog säga att vädret idag är deprimerande.
Har tvättstugan ikväll också..gjorde ju inte dagen bättre. Jag skulle ha haft den i söndags men då var det någon sate som snodde min tvättid! Sånt borde straffas..men hur?! Grymt arg blev jag..hoppas det går bättre idag, måste verkligen tvätta.

Vem är du din tvättidstjuv..?

Kommentarer
Postat av: Eliin

Ammen va fan, ja de verkar lurt, är så sjukt less på kameror nu så kan spy på dom, mina är mest inne på laging känns de som.. tur du fick en ny på en gång iaf.. Ja mäkta snart va de ja! :D haha . de måste vi fixa. KRAAAAM <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback