Lördagskvällen i bilder


Först middag, kyckling med potatisgratäng och rödvinssås. Mumsigt, men satan vad mätt jag blev..kunde knappt röra mig!

          
Bowlinghallen..Oväntat att jag skulle förlora? neeeeee...men det var sjukt roligt ändå:) Måste absolut göra det igen. Magnus säger att jag inte var så dålig som han hade förväntat sig men det säger han nog bara för att vara snäll!:)

Fortsatt mys med vin och Magnus Uggla hemma hos magnus. Vi tänkte gå på G3 och skaka lite rumpa men vi blev trötta och la oss och sov istället. Pensionäsrvarning på oss:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå va roligt. du är ju kär å galen ju, glad för din skull !..

Å du? ska vi umgås snart ?!:D .. skaka rumpa å bli fullgummor kanske ? PUSS ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback