Vi kokar soppa på Therese

Det var ju inte farligt alls att vara kvar i stan när alla drog till vemdalen. Är faktiskt glad att jag inte spenderade tusenlappar på att åka dit. Hade trevligt här i stan istället. Jag trodde faktiskt att jag skulle sitta hemma och deppa och vara avundsjuk när alla hade åkt ifrån mig, men icke!
Blev en liten utgång i fredags, ingen höjdar krogsväng men det var bättre än att sitta hemma.
I lördags sov jag nästan hela dagen, vid 18 tiden gick jag ner till mamma och åt räkor och tittade på The mexican. Grymt bra film måste jag säga, Brad Pitt har nog aldrig sett bättre ut.
Igår var jag på min kusins dop, efteråt var det fika och massa prat med släktingar. Trevligt!
Sen jobbade jag några timmar och efter jobbet gick jag till M och spelade 8-bitars,åt våfflor och tittade på skräckis.

Kom nyss in efter en runda runt berget med Mattias och Martin,  herregud vilka skumma samtalsämnen vi har.
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen mysa i soffan till det mörka mulna vädret( ser snart ut som det kommer en mysig regnskur).
Sen kommer M och leker med mig efter fotbollen.

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback