Min mage är utländsk

Jag satt nyss ute på balkongen och solade lite. När jag satt där ute tyckte jag inte att jag fick någon färg.
När jag sedan kom in så upptäckte jag till min fasa att min mage typ var svart och resten av kroppen vit. Hur kommer det sig? Varför blir inte armarna också bruna?
Det ser ju inte friskt ut att bara vara brun på magen och sen vit på resten av kroppen.
Min mage kanske kommer från ett annat land än resten av mig?

image97

Okej här syns det inte så bra, är brunare i verkligheten men kameran gillar mig inte.
Lite roligt ändå att man är så brun i mitten av april..solarium kallas det. Fast nu när man är fattigare än en flykting så får man passa på att sola ute på balkongen.

Kommentarer
Postat av: nadja

brun mage

Postat av: caroline

Om du är sugen på en ny design är du mer än välkommen att vara med i tävlingen på min blogg! :)

2008-04-22 @ 18:37:27
URL: http://carolinerosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback